Get Adobe Flash player

Arkham Knight! Promocja!

Wszyscy wiedzieliśmy, że kiedyś ten dzień nadejdzie. Kontynuacja najlepszej gry 2009 roku, „Batman: Arkham Asylum” została zapowiedziana ! Milczenie przerwał Gameinformer ujawniając tytuł najbardziej wyczekiwanej przez fanów Batmana gry – „Batman: Arkham City.” Paul Dini, który był głównym scenarzystą pierwszej części gry, powrócił wraz ze swoim skryptem do sequela i postanowił porozmawiać z MTV o obecnym postępie prac nad grą. Wspominał również o elementach, które były wycięte z oryginalnego „Arkham” ale mogą ujrzeć światło dzienne w „Arkham City”. Planowany na jesień sequel, „Batman: Arkham City” będzie dla WB Entertainment największą produkcją 2011 roku. Wydanie  gry w przyszłym roku daje Rocksteady solidne zaplecze czasowe, które przyda się podczas developingu nowego Batmana. Dini przyznał, że prace nad „Arkham City” zaczęły się zaraz po skończeniu „Arkham Asylum”. “Wszyscy tą grę lubili, sprzedała się bardzo dobrze, więc głupotą byłoby nie zrobienie drugiej części“-mówi. To oznacza, że produkcja jest pieczołowicie przygotowywana od dłuższego już czasu. Rok developingu w branży gier nie jest tak długi jakby to się wydawało , szczególnie kiedy tak dużo jest do zrobienia. Dla przykładu, Dini będzie w tym tygodniu pracował z aktorami nad voice actingiem, co oznacza, że duża część dialogów i głównych wątków fabularnych  została napisana. “Jesteśmy na właściwej drodze jeśli chodzi o ten projekt.” powiedział Dini. “Nagrywamy cały ten tydzień, tu w  Los Angeles. Właściwie to myślę, że uda się skończyć nagrania do końca tygodnia. Wszystko już wygląda i brzmi obłędnie.” Niestety,  Dini nie chciał nic mówić o szczegółach fabularnych, lub o tym kogo zobaczymy w kontynuacji (mimo tego, że wyraźnie widzimy Catwoman na okładce nowego GI). Powiedział jedynie, że jeżeli jesteśmy ciekawi historii sequela i nowych postaci to radzi nam zagrać ponownie w „Arkham Asylum” i tam szukać podpowiedzi. „Im bardziej zagłębialiśmy się w developing pierwszej części, tym bardziej w naszych głowach pojawiała się myśl: ‘Zróbmy to! Dajmy graczom podpowiedzi dot. drugiej części i ukryjmy je w grze!’ W obecnej fazie jesteśmy pewni, że identycznie zrobimy z “Arkham City”.” Dini także mówił o paru elementach, które miały, a nie pojawiły się w „Arkham Asylum” przez brak wystarczającej ilości czasu i budżetu…elementach, które prawdopodobnie pojawią się w „Arkham City.” „Było kilka pomysłów na temat zewnętrznego środowiska,” wyjaśnia Dini. „Chcieliśmy, aby kilka walk toczyło się poza [azylem] no  i trochę więcej samego Batmobilu.” Wygląda na to, że były plany powiększenia zarysu mapy świata  “Arkham Asylum”, ale wystąpiło kilka poważnych ograniczeń (np. fakt, że akcja dzieje się na wyspie) uczyniło to niemożliwym. Przy “Arkham City” powinno być znacznie mniej tego typu problemów, bo jak wiemy z teaser’a akcja przeniosła się teraz na ulice Gotham. W tym momencie Dini trzyma wszystkie karty ukryte, ale to się już niedługo powinno zmienić. Bądźcie czujni i śledźcie naszą stronę w poszukiwaniu nowych informacji o kontynuacji przygód Batmana. Już wkrótce 2 września, a wraz z nim wysyp informacji o grze „Batman: Arkham City”.

6 odpowiedzi na „Paul Dini o postępach prac nad nowym Batmanem i niewykorzystanych pomysłach…”

  • Czyli co mamy w pierwszej części, co mogłoby nam mówić o fabule Arkham City?
    – Bonusowa zawartość kolekcjonerki: Crime Alley
    – Sekretny pokój z grafikami i mapą miasta
    – Końcówka AA: wypłynięcie z wody przeciwników batmana i komunikat o Two Face
    – zagadki Riddler’a
    – znajdźki
    i dalej nie wymyślę

  • Wow, widzę, że pierwszy news budzi emocje 😀

  • bedzie forum??

  • wow! czekam na kolejne info 🙂

  • Nie tylko Ty 😀

  • Czym dalej czytam ty większe podniecenie mnie ogarnia ;D