Get Adobe Flash player

Arkham Knight! Promocja!

Wczoraj miejsce miała premiera magazynu X360, w artykule o grze Batman: Arkham City znalazło się kilka nowych informacji. Dziękujemy naszemu użytkownikowi pr0scarface, który podesłał nam te informacje z gazety. W rozwinięciu niusa znajdziecie je wszystkie.

 

 

KOBIETA KOT:
– jej ataki stawiają na szybkość i zwinność
– Kobieta Kot jest po to, by gracz poczuł się trochę jak przestępca; grając Batmanem przez większą ilość czasu, robimy wszystko w zgodzie z jego zasadami moralnymi, zaś grając Kobietą Kotem można wejść do pewnych obszarów Arkham City, które normalnie byłyby niedostępne dla Batmana
– zauważenie grupy kotów sugeruje fakt, że aby kontynuować linię fabularną, należy zmienić bohaterów: z Batmana na Kobietę Kot
– Kobieta Kot jest podobna do Ezio z “Assassin’s Creed” pod względem zwinności i umiejętności akrobatycznych
– granie Kobietą Kot zajmuje maksymalnie 10% całej gry

DAX:
– Dax: “czujemy presję i oczekiwanie, ale to nic złego; już bardziej sami sobie tę presję robimy. (…) przeważnie duże gry nie są zbyt szczegółowe, a szczegółowe gry nie są zbyt duże – my w sumie mamy jedno i drugie, od początku gry można iść tam, gdzie się chce”
– nie chciał mówić zbyt wiele o roli Robina w grze
– gracze będą mieli do dyspozycji otwarty świat, będzie możliwość udania się tam, gdzie tylko chcemy

TRYB DETEKTYWA:
– dopracowane zbalansowanie gry zapobiegnie ciągłemu używaniu trybu detektywa, szczególnie podczas walki
– niekorzystanie z trybu detektywa daje wiele pomocy nawigacyjnych (bo Batman nie ma w zwyczaju być zagubionym)
– przy otrzymaniu ciosu tryb detektywa wyłączy się, będą też wrogowie, którzy mogą zakłócić dobra technologiczne Batmana

BATMAN:
– potencjalny najlepszy system walki na rynku; przy walce z 30 przeciwnikami jest możliwość pojedynkowania się nawet z czterema naraz!
– wygląda na to, że Batman może teraz podnosić dowody rzeczowe (tak sugeruje jedno ze zdjęć w magazynie)

INNE POSTACIE:
– każda postać jest przemyślanie wprowadzona do gry, ma sens i swoje miejsce
– wejście na terytorium Pingwina może oznaczać pojedynki z różnorodnie uzbrojonymi przeciwnikami, zważywszy na zamiłowanie Pingwina do kolekcjonowania broni (możemy się natknąć na przeciwników z granatami)
– większa rola Człowieka Zagadki
– jego zielone trofea będą połączone ze związanym, niewinnym przechodniem
– w gazecie opisano jeden z przypadków dotarcia do takiego zakładnika: należy przedrzeć się przez ogromne, ruchome ostrza; gdy Batman włamie się do pobliskiego komputera, by znaleźć poprawną drogę, należy wykorzystać szybkość, trzeźwość umysłu i świadomość, by bezpiecznie przejść wyznaczoną drogę przy jednoczesnym unikaniu gigantycznej maszynki do mięsa
– podczas przechodzenia takiej karkołomnej drogi, gra może w pewnym momencie się spowolnić, by dać nam większą szansę powodzenia

Magazyn można kupić na terenie Wielkiej Brytanii w tym miejscu, Imagine Shop.

J_B i Riko.

5 odpowiedzi na „Nowe informacje z magazynu X360!”

  • 4 NARAZ ???? To nie jakis żart czy coś ????? ❓ 💡 😐 😯 😮

  • Robin jest zmieniony na mroczniejszą wersje. Dax mówił że będzie specem od materiałów wybuchowych. Jak będzie wysadzanie ścian, aby odblokować np. przejście lub zagatkę Riddla, to Robin może być nawet niezły

  • Szkoda że nie w Polsce 😥

  • W skocie kotka będzie popylać 😉 Ale wyraaźnie widać że twórcy się wahają gadać o robinie.Podejrzanne troche:/….Po reakcjach cos tam można stwierdzić.Ciesze się że walki nie będą wyglądać sztucznie i przeciwnicy nie będą czekać ,,na swoją kolej” 😎 :mrgreen: (dobra skusiłeś,teraz ja go rąbneXD)