Get Adobe Flash player

Arkham Knight! Promocja!


POSTACIE GŁÓWNE:Batman: Arkham City #3
* Lester Kurtz

POSTACIE WSPOMAGAJĄCE:

CZARNE CHARAKTERY:
* Joker
* Harley Quinn
* Pingwin
* Profesor Hugo Strange

INNE POSTACIE:
* Wyrocznia (za kulisami)

MIEJSCA:
* Gotham City (Arkham City)

PRZEDMIOTY:

POJAZDY:

STRESZCZENIE:
Batman, przyjąwszy tożsamość Lestera Kurtza, dołącza zarówno do gangu Jokera, jak i Pingwina. Oczywiście musi przejść inicjację u każdego z szefów tych siatek przestępczych, zanim zostanie przyjęty, ale wszędzie są jakieś przeszkody. W przypadku grupy Jokera spełnił wymagania inicjacji, ale widząc potencjalne trudności z innymi zbirami, opuszcza grupę, żeby sprawdzić się u Pingwina. W tym sprawdzianie Pingwin wysyła go razem z innymi przestępcami, by przechwycić mobilną zbrojownię, zanim dotrą do niej ludzie Jokera. Ilość broni w ciężarówce wystarczyłaby każdej grupie, by zapewnić sobie objęcie władzy w Arkham City. Choć grupa Pingwina pierwsza dociera do ciężarówki, bardzo szybko spotyka opór ze strony grupy Jokera. W zamierzonym ruchu, który miał zminimalizować straty w ludziach i nie dopuścić, by broń dostała się w niewłaściwe ręce, “Lester” w jednej chwili niszczy bronie, rozprasza grupę Jokera i oczyszcza drogę ucieczki ludziom Pingwina.
Pingwin, choć wściekły z powodu utraty broni, ale niechętnie przychylny rozumowaniu Kurtza w kontekście uratowania zbirów, rozkazuje zamknięcie Kurtza aż do następnego dnia, kiedy to poprowadzi atak przeciwko Jokerowi. Kurtz ucieka niepostrzeżenie.
Choć te doświadczenia dały Batmanowi większy pogląd na niesnaski pomiędzy grupami Jokera i Pingwina, to nie zbliżyły go ani na krok ku odkryciu, kto jest mózgiem całej operacji w Arkham City.