Get Adobe Flash player

Arkham Knight! Promocja!


Na to pytanie spróbuje odpowiedzieć Dax Ginn z ekipy Rocksteady Studio.

Dax Ginn: Chcemy dać graczom pewien sens poczucia wolności, jakby teraz na to nie patrzeć to jest to perfekcyjne założenie dla Batmana. Mroczny Rycerz jest typem, który powinien być zdolny decydować o tym, gdzie chce podążać i co najpierw ma zrobić. Te wydzielone Gotham zostało tak jakby przemodelowanym Asylum, chowając przy tym tysiące niebezpiecznych kryminalistów, a co najważniejsze jest otwarte już od samego początku. Wnętrza są zarezerwowane dla poszczególnych misji, ale 80% gry ma swoje miejsce na ulicach co oznacza, że możesz zacząć grę i rozpocząć eksplorację. Czy możemy jednak dać wam tyle swobody jednocześnie opowiadając kompletną historię?


Historia jest bardzo ważna dla nas więc misje poboczne nie będą w stylu zbierz 50 znaj-dziek, będą to zadania bezpośrednio powiązane z fabułą główną, coś na podobieństwo “wyśledź Zsasza albo przesłuchaj sługusów Ridllera” , więc zawsze będziesz czuł, że masz wpływ na to co się dzieje, czy grasz w główną historię czy nie, bo zawsze jesteś jej częścią.
Największą zmianą jest to, że możemy kontrolować Batmana, teoretycznie może sprawiać wrażenie, że umie latać, szybuje tak jak robił to w pierwszej części, ale teraz możesz szybko utracić wysokość i zanurkować aby nabrać prędkości i pozostać w powietrzu przez nieskończoną ilość czasu, możesz także przyciągać obiekty za pomocą haka, a także przelatujące helikoptery i to powoduje, że dostaniesz jeszcze większej szybkości niż na początku.
Jeśli latasz dookoła miasta, możesz natknąć się na ludzi na ulicach, którzy będą bici przez przestępców. Oni potrzebują twojej pomocy, uratowanie ich może ujawnić jakiś sekret albo odblokować unikalne opcje dialogowe tak jak tv raporty Jacka Rydera, ale to wszystko jest opcjonalne jeśli latasz dookoła miasta i nie ocalisz tych ludzi za pierwszym razem to oni później nadal tam będą.
Świat gry zmienia się podobnie jak w przypadku działań Trującego Bluszczu, która zmieniła środowisko w Asylum – działa to tutaj na podobnej zasadzie.
Wojna, która dzieje się na ulicach z różnymi frakcjami, może zmienić całe dystrykty i to zaowocuje zmianami misji pobocznych jakie są dostępne. Podczas uratowania jednego ze strażników z jakiejś bandy, tryb detektywa Batmana automatycznie skanuje jego twarz i identyfikuje go jako podopiecznego Człowieka Zagadki, przez co świeci na zielono to dodaje nowych elementów do tej misji, jeśli zostawisz go na koniec będziesz mógł potem go przesłuchać, a on w zamian ujawni ci wszystkie znajdź-ki w okolicy. To powoduje, że zaoszczędzisz czas, niż miałbyś przeszukiwać każdy skrawek mapy w poszukiwaniu znaj-dziek, ponieważ miasto jest pięć razy większe aniżeli nasza poprzednia gra.


Jesteśmy naprawdę bardzo dumni ze wszystkich wyzwań i niespodzianek w Asylum i wciąż chcemy dotrzeć do fanów,  jeśli więc chcemy eksplorować jakieś miejsca w poszukiwaniu postaci to DC dostarczy im wszystko czego potrzebują.
Jaruto.
Żródło: computerandvideogames