Get Adobe Flash player

Arkham Knight! Promocja!


Wyobraźcie sobie, że jesteście samotną postacią, która ukryta jest w cieniu jednego z największych drapaczy chmur w Gotham City.
Następnie znów wyobraźcie sobie, że nurkujecie w dół wprost na ulice miasta. Wznosicie się przy tym w górę odkrywając krajobraz jednego z najmroczniejszych miast w komiksowym świecie.
Jest to zapowiedź gry Batman: Arkham City, sequelu gry z 2009 roku – Arkham Asylum.
Batman: Arkham Asylum było bardziej klaustrofobicznym doświadczeniem”, twierdzi Dax Ginn ze studia Rocksteady w Londynie.
„Myślę, że największą niespodzianką, jaką doświadczą gracze będzie uczucie wolności i siły, którą musicie kontrolować na ulicy, tropić i odkrywać grę w sposób jaki tylko zechcecie.”
„Dużo pracy włożyliśmy w stworzenie takiego świata. Osiemdziesiąt procent gry odbywa się na otwartej przestrzeni.”
Pan Ginn stwierdził, że mapa, którą mogą odkryć gracze jest pięciokrotnie większa od poprzedniej gry.
Batman: Arkham Asylum została ogłoszona przez krytyków grą najbardziej związaną z komiksem o superbohaterach  – otrzymała nawet rekord Guinnessa.
Jednakże pan Ginn, który pochodzi z Brisbane stwierdził, że takie uznanie wśród społeczności utwierdziło ich w przekonaniu, że powinni kontynuować pracę i podjąć dalsze ryzyko.
„Myślę, że podjęliśmy wielkie ryzyko tworząc Arkham Asylum, bowiem stworzyliśmy parę niespodziewanych rzeczy, które nam się zwróciły. Ryzyko te było bardzo korzystne dając nam przy tym jako studiu więcej pewności siebie aby podjąć jeszcze większe ryzyko przy tworzeniu Arkham City.”
„Celowo postawiliśmy się w niedogodnym miejscu tworząc rzeczy, które są dosyć innowacyjne i bardzo niespodziewane.”
Zwycięzca Emmy – scenarzysta Paul Dini powraca z mroczną i zakręconą fabułą z Bruce’m Wayne’m i Batmanem w roli głównej.
„Nie tworzymy tych wszystkich pokręconych rzeczy tylko dlatego, że nie zostały one stworzone wcześniej” twierdzi Ginn.
„Kiedy rozpoczęliśmy pracę stwierdziliśmy, że można stworzyć wspaniałą rozgrywkę i jesteśmy w stanie złamać wszelkie zasady, próbując różnych rzeczy. Wspaniałe było to, że tak wielu osobom się to spodobało.”
Gdy spytaliśmy się go na temat jego ulubionej części nadchodzącej gry, Ginn przypomniał o jednym z najbardziej niebezpiecznych przeciwników,
„Zaczęliśmy rozmawiać na temat Człowieka Zagadki i jego udziale w grze. Jego strategia w pierwszej grze nie była zbyt efektywna dla niego.”
„W Arkham City jest on więźniem umieszczonym w mieście, a jego strategia stała się bardziej niebezpieczna grożąc Batmanowi, niewinnym ludziom i zmuszając Batmana do zagrania w jego grę.”
„Naprawdę kocham to w jaki sposób zmieniliśmy postać Człowieka Zagadki na bardziej mroczną. Według mnie graczom spodoba się w jaki sposób przedstawiliśmy jego postać.”

Witkos.

Źródło: News.com.au