Get Adobe Flash player

Arkham Knight! Promocja!


Witam wszystkich,

Aby uczcić zbliżający się Comic Con, usiadłam sobie z naszym głównym animatorem – Zaferem Cobanem, który będzie dostępny w przyszłym tygodniu na stoisku Warner Bros, i który będzie służył graczom poradą eksperta.

* Jaka jest Twoja rola w Rocksteady?
Jestem Głównym Animatorem. [przewodniczącym zespołu]

* Jak długo pracujesz w Rocksteady?
Teraz już ponad 4 lata.

* Co cię nakłoniło do rozpoczęcia pracy właśnie tutaj?
Szczerze mówiąc, to dołączyłem, kiedy Arkham Asylum było jeszcze w powijakach. Wtedy musiałem z Londynu daleko dojeżdżać do poprzedniego pracodawcy, a chciałem być usytuowany w jednym miejscu, co pozwoliłoby mi na pełne i efektywne poświęcenie mojego czasu, a kiedy nadarzyła się okazja w RS, to skorzystałem z niej. Zauważyłem, jak bardzo komfortowe było studio, jak również nagrody, na które wszyscy pracowali i to mnie wciągnęło. Wcześniej nic nie wiedziałem, że trwają pracę nad Batmanem, ale o wszystkim mi powiedziano pierwszego dnia. Kiedy się dowiedziałem, że będziemy pracować nad Batmanem, to szczęka mi opadła! Od dziecka byłem wielkim fanem Batmana (mam zdjęcia na dowód!), a praca nad tą marką była prawdziwym zaszczytem.

* Jakie wyglądają kolejne dni Twojej pracy?
Są wymagające! Mam pod sobą utalentowaną ekipą, a ja jestem od tego, żeby bestia, jaką jest zespół ds. animacji, podążała właściwą ścieżką!
Mamy w grze tyyyyle zawartości, że całe godziny mijają nad sprawdzeniem i zatwierdzaniem wszystkich poszczególnych aspektów.
Ściśle współpracuję z kierownikami i członkami innych oddziałów, jak również z produkcją, co pozwala nam upewnić się, że osiągamy nasze długofalowe cele.

* Opisz nam Arkham City.
Jest niesamowite! Często sięgam pamięcią w przeszłość i patrzę na zawartość, która jest w grze i jestem szczerze zachwycony naszymi osiągnięciami. Arkham City zapewnia platformę do robienia wszystkiego, czego pragnęliby fani Batmana, gdyby byli w jego skórze. Szybowanie po Gotham City niczym szef, zaprowadzanie porządku i wymierzanie sprawiedliwości szumowinom, które zalały ulice swoją anarchią.

* Jeśli mógłbyś podzielić się swoim doświadczeniem z pracy nad grą, to co by to było?
WOW! To dopiero karuzela wydarzeń!
Gra nieustannie ewoluowała od możliwości do możliwości. Każdy pojedynczy aspekt gry został poddany WIELU przemyśleniom i dołożono wszelkich starań, aby się upewnić, że w grze wszystko jest na swoim miejscu.
Dotychczasowym najlepszym doświadczeniem było obejrzenie materiału filmowego z Arkham Asylum i zauważenie, jak daleko popchnęliśmy Arkham City od pierwowzoru.
Poważnie, można zauważyć wszystkie dodane drobnostki i subtelności, które razm tworzą niesamowite wrażenia z grania.

Wszyscy pracowali bardzo ciężko, żeby gra wyglądała tak, jak wygląda… mam tylko nadzieję, że zachwyt graczy będzie podobny do tego, który mieliśmy my podczas tworzenia gry!

Wywiad przeprowadziła: SarahMay
Źródło: www.CommunityBatmanArkhamCity.com
Polskie tłumaczenie: Jan Marcinkowski
Kontakt: jasiek.barca@gmail.com