Get Adobe Flash player

Arkham Knight! Promocja!


SarahMay odbyła kolejny wywiad z pracownikiem Rocksteady. Tym razem wywiadu udzielił jeden z grafików tworzących postacie w Arkham City, Pablo Hoyos.

  • Jaka jest twoja rola w Rocksteady?

Jestem głównym grafikiem tworzącym postacie w Rocksteady. Jestem odpowiedzialny za to, żeby każda z postaci posiadała odpowiedni poziom jakości.

  • Jak długo pracujesz w Rocksteady?

Dołączyłem do Rocksteady zaraz na początku tworzenia Batman: Arkham Asylum, więc minęło już jakieś cztery lata.

  • Co sprawiło, że zachciałeś tu pracować?

Biura wyglądały super! Mogę powiedzieć również to, że pracuje tu spora grupa profesjonalistów i utalentowanych ludzi, a projekt był bardzo ekscytujący. Wizualny styl gry bardzo pasował do mojej twórczości i bardzo spodobał mi się typ charakterystyki postaci, których modele mieliśmy stworzyć. Wiedziałem, że będzie to projekt nad którym z przyjemnością będę pracował.

  • Jak wygląda twój typowy dzień?

Może bardzo różnie wyglądać, w zależności co robię danego dnia. Jako kierownik mam wiele do zaplanowania i muszę stworzyć harmonogram prac do nadchodzących zadań. Rozmawiam z innymi grafikami na temat postaci i daje im rady, uczęszczam i organizuje spotkania. Tworzę również postacie, kiedy nie muszę wykonywać wcześniej wymienionych obowiązków, więc niekiedy zajmuje się modelowaniem i teksturowaniem postaci.

  • Opisz Arkham City

Arkham City jest bardzo fajnym miejscem. Jest mroczne i niebezpieczne, ale jednocześnie piękne. Wspaniale jest się poruszać po nim jako Batman, szybować między budynkami, nurkować w stronę ulic i nokautować przestępców tam, gdzie się pojawią. Z pewnością miejsce to ma swoją własną osobowość.

  • Gdybyś mógł się podzielić z innymi swoim doświadczeniem związanym z pracą nad grą, co by to było?

Praca nad tymi grami była niesamowita. Ludzie tu pracujący są wspaniali i każdy stara się jak najbardziej. Z drugiej strony, jesteśmy bardzo daleko od miejsca w którym zaczęliśmy prace nad Arkham City. Udoskonaliliśmy wiele rzeczy. Jednym z najbardziej niesamowitych aspektów pracy nad tą grą, jest bycie świadkiem tego jak ludzie oszaleli na punkcie Arkham Asylum i z tym samym szaleństwem oczekują na Arkham City. Zawsze jestem dumny z tego, że nasza gra wywołała takie podekscytowanie.

Tłumaczenie: Witkos.

Źródło: Community.BatmanArkhamCity.com